Studiul de caz central al celei de-a treia ediții a seminarului No Time for Downtime, organizat în data de 29 septembrie 2005, s-a conturat în jurul datacenter-ului dezvoltat de către Maguay în cadrul Interbrands Marketing & Distribution, cea mai mare firmă de distribuție de produse FMCG de pe piața romanească. Datacenter-ul este constituit din echipamente Maguay PowerServer, pe platforme Intel Itanium 2. Principalele argumente care au influențat această decizie au fost: performanța, redundanța, scalabilitate, modularitatea și manageabilitate pe care le prezentau în 2005.
NTFD 2005
0
Manageri și specialiști IT&C
- Intel Server Platforms and Technology Update – Bruno Riva, Technical Marketing Engineer, Intel Corporation, UK
- Tehnologie Intel Itanium 2 pentru baze de date – Sorin Leanca, Senior Service Engineer Maguay
„În luarea deciziei asupra alegerii platformelor pentru acest proiect am avut în vedere și argumentul raportului preț/performanță, capitol la care, din punctul nostru de vedere, serverele Maguay PowerServer Itanium 2 au depășit soluțiile RISC”, a declarat domnul Matei Flamaropol, Head of IT, Interbrands Marketing & Distribution.